Monday, October 4, 2010

nasib nasib ... -,- !

Semuanya bermula pda hari jumaat 1/10/10. Selepas ustaz membaca surah yasin, ustaz pun mengumumkan pemenang untuk kuiz agama islam peringkat sekolah ....
'' tempat pertama jatuh kpd............ Al shahirah Ayuni Binti Ayub Al Amin '' 
I never expected that I can win....
sebab masa nk buat kuiz tu aku buat main hentam keromo je ... 
then masa aku nak jalan ke stage utk ambik hadiah tibe2
     jeng ...
     jeng ...
     jeng ...
     jeng ...
aku tersandung dekat kaki kwn aku .... dah nak jatuh pun tapi nasib baik tak jatuh ....
OMG malunyer .... and then aku dah terdengar sedikit ketawa dan bisikan seperti mengkutuk aku tpi aku buat bodoh je .... 
mse nk ambik hadiah kt dpn ade stu lag kejadian yg memalukan.... 
mse nk salam Pn.Maimon ( guru besar) aku nk ckp '' terima kash '' but tk terckp pun sbb dia ade ckp something yg menyebabkan aku terlupa nk ckp '' terima kasih '' dkt dia. Aku terus salam dia and then terus ambik hadiah yg ada kt tangan dia ....
it is the worst thing that I have done before ....
tpi nk buat mcm mne kn??  reda je lah, dh terjadi .... =)

No comments:

Post a Comment